Wednesday 10 October 2012

~ Kesedihan melanda Oktober ~




Terpaksa menyepikan diri seketika supaya masing-masing boleh muhasabah diri dan berfikiran dengan lebih terbuka..Kesedihan melanda diri disebabkan sesuatu perkara...

Pesanan kepada awak yang telah membuat saya bersedih..

Saya tidak peduli walau ape pun tohmahan awak kepada saya malah saya ucapkan Terima Kasih..Saya belajar sesuatu daripada awak. Kita kena hidup demi ALLAH... Jangan pedulikan apa yang orang nak perkatakan kepada kita.. Asalkan kita ikhlas dan niat kita baik pada pandangan ALLAH...Apa pun anggapan awak kepada saya, saya akan terima dengan redha..Biarlah masa yang menentukan nya...


Dan saya juga belajar sesuatu dari kata-kata ini.....

baikkk!! Semangat balik!

The End..Assalammualaikum.....

No comments:

Post a Comment