Saturday 11 May 2013

Birthday suprise

Assalammualaikum...

Setelah beberapa bulan menyepikan diri dari dunia blog..Kembali cuba mengisi masa lapang dengan update blog. Kalau barang yg simpan dekat dalam almari ni boleh kira dan berhabuk dah ni. Hari ni la baru ada masa nk tulis sesuatu.Entry pun agak dah lapuk sebab birthday suprise tu sebenarnya empat hari yang lalu.

Sempena dengan birthday. Hari emak saya melahirkan saya. Saya mengucapkan setinggi rasa kesyukuran dan penghargaan tak terhingga buat mak dan abah yang telah membesarkan.mendidik dan melengkapkan hidup saya ni sampai sekarang. Alhamdulillah..dah 22 tahun saya bernafas di bumi yang dipinjamkan allah swt. Meningkatnya umur ni bermaksud jugak semakin dekat lah dengan kematian. dan amal ibadah haruslah jugak meningkat seiring dengan umur. In sha allah.. Amiin..

This year..ni adalah kali pertama jugak update blog. lepas beberapa bulan cuti sejak habis diploma. alhamdulillah..lagi sekali masih lg diberi peluang untuk sambung ijazah pulak. Terima kasih untuk mereka semua yang dah banyak bagi sokongan dan dorongan.

Melangkah ke bumi UiTM Bandaraya Melaka..dengan penuh harapan daripada keluarga. Di sini lah mengenal sahabat-sahabat baru. Walaupun baru beberapa bulan kenal. seakan merasa mereka sebahagian daripada keluarga. Thank you kepada sahabat.. Iffah zalikha, Nurul shuhadah. Dya dayana sebab sambut birthday n ini adalah pertama kalinya saya sambut birthday di universiti.

Rasa terharu sebenarnya.Tak lupa buat sahabat yang selalu ada bersama...Tuan Fatihah, Mimi dan hannah. Thank you untuk doa dan ucapan korang.Thank you untuk diana.syada,aini and fana.yang selama kini jadi sahabat yang baik utk saya. Buat insan yang istimewa..Terima kasih untuk hadiah..dan terima kasih utk semuanya yang awak bagi pada saya..izanin..Thank you so much for being with me.even ssh dan senang walaupun banyak cabaran yang datang..


sesi potong kek

ada with iffah

dya dayana with iffah again

me with ada

No comments:

Post a Comment